Nattfjäril

(Fotot hittat på google, står på bilden vems det är)
Sommaren är underbar! Jag älskar sommaren, värmen och att ligga ute och sola och umgås med kompisar sent på kvällen. Men även om sommaren är en underbar årstid så finns det negativa sidor på denna tid av året också. Många säger att mygg och knott är jobbigast och det kan jag delvis hålla med om, men ett kryp som är värre för mig är NATTFJÄRILAR!!! USCH!!! Finns det något värre kryp, de är inte vackra som dagsfjärilar och de attackerar en flera gånger! 

Jag och familjen var i stavder(en väldigt väldigt liten camping vid Ringhals) och firade kräftskiva och när jag och min bror skulle diska kom en nattfjäril fram och började attackera mig! Usch! Jag har börjat reagera likadant som jag gör när jag hör en geting!! Jag skriker och springer därifrån! USCH!!!!! Nattfjärilar är nog det äckligaste som finns!!!!

Kommentarer
Postat av: sandija-döv-fotografier

sv. aw tack! ;D min mamma gjord det

2011-08-06 @ 20:40:58
URL: http://kwieien.blogg.se/
Postat av: Moa

Usch, nej nattfjärilar är inte alls trevliga! Hade en nattfjäril på mitt rum för någon vecka sen! Blev väckt flera nätter i rad av att den flög runt! D:

2011-08-07 @ 00:48:25
URL: http://www.momomoa.blogspot.com
Postat av: M a r i a h

Nattfjärilar är äckliga tycker jag :S



Sv; Tusen tack! =)



Hur är det med dig, haft en fin sommar hittills? =)

2011-08-07 @ 16:37:09
URL: http://nintendoandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0