Ensam hemma

Nu är man då ensam hemma med lillebror och ska vara det i en vecka. Mamma och pappa har åkt till Frankrike som pappa har gett till min mamma i 50 års present. Lillasyster är i borås. Så det är bara jag och min lillebror hemma. 

Tycker det kommer vara ganska skönt att få vara ensam hemma några dagar faktiskt. Jag tror att min lillebror tycker likadant. 

Till något helt annat, har nu äntligen köpt en kameraväska!!! Den är hur bra som helst! Väldigt nöjd över mitt köp! 

Så ikväll blir det en hemmamyskväll med god mat och tv-tittande. Min lillebror har följt fångarna på fortet så jag får väl ta och titta på det med honom! 

Ha en härlig Lördag!!!

Kommentarer
Postat av: ★MYMiC★

Åhh, förstår det :o Hade typ dött om jag var du, jag är inte alls lång själv xD



Mjaa, men jag köade ju väldigt länge också. Sen köttade jag "LITE" hahahah xD Var bakom min vän som var exakt vid räcket, sen svimmade någon och jag var snabb på att peta in mig själv mellan mina kompisar XD Hahahaha!

2011-08-28 @ 12:16:04
URL: http://mymic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0