CP-dator

Min dator är CP!!! Min dator har olika språk som jag kan växla mellan, de jag har är engelska, svenska och japanska. Men igår blev min dator knäpp så jag kunde inte växla mellan dessa språk så jag kunde inte skriva Å Ä och Ö, och datorn var fast på japanska. Så jag kunde knappt skriva. Det kom bara massa japanska tecken. Väldigt irriterande, sedan slutade min musplatta fungera, som tur är har jag en extramus som jag kan använda. Så jag stängde av datorn och gick och la mig, och idag funkar allt som det ska igen. Tur!!!

Usch, det regnade när jag skulle hem från skolan igår. Satt på bussen, hade kjol och inte världen bästa kläder för att cykla i regn. Det man fick i tanken då var, ringa hem och be om skjuts. Det var lite negativa kommentarer om att hämta mig, men efter att berättat att jag hade kjol på mig, fick jag min vilja igenom. 

Idag är det äntligen fredag, yay!!! SKÖNT!!!! Skönt med helg, har dock en hel del läxor jag måste ta mig igenom. Men det ska nog gå toppen! Japanska är kul, så det kommer nog gå fort. 

Jag önskar er alla en skön helg! 

Peace and out!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Haha det är som att datorn också blir alldeles snurrig av att använda flera språk.. starta om fungerar alltid. Jag blir tokig när jag använt japanska någonstans och sen bytt tillbaka till svenska.. sen går tillbaka till där jag var innan och datorn går tillbaka till japanska. Grrr liksom. Skönt att det löste sig med musplattan, det är ju verkligen sämst när datorn visar sig vara trasig.



SV: Hehe, jag tror nog att jag alltid kommer prata lite som en riktigt redig karl ;P Det gör mig inte så mycket, det är hur jag formulerar mig som jag får kommentarer om inte rösten eller så tack och lov! Det hade varit värre.



Det är kul att så många har samma skådespelar smak som jag! Jhonny's killarna brukar oftast vara de mest populära och mina favoriter brukar bara bli kallade för ossan (medelålders gubbe) skådespelare :(

2011-04-02 @ 04:54:09
URL: http://kiminostyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0