Smartare än en femteklassare=Nej!

Nu är helgen snart över, igår var det lördag och jag gjorde läxor och massa grejer, sedan åkte jag till syrran i Borås och sov över där. Vi hade riktigt trevligt, åt mat, kollade på smartare än en femteklassare och kollade på film. 

Jag och josefin (syrran) försökte svara på frågorna så gott vi kunde, men vi märkte att vi inte är så smarta, så vi fuskade oss igenom programmet med google. Tur att vi inte skulle svara på frågorna, vi hade INTE kommit långt! 

Nu är det som sagt söndag, skulle egentligen träna ikväll men p.g.a att jag känner mig konstig i halsen och att jag är lite hängig i kroppen så valde jag att hoppa de. Så istället blir det en skön kväll framför datorn. 

Peace and out! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0