Mycket...

Denna helgen har varit trevlig, i lördags var det en vanlig hemmakväll hos familjen Ingemarsson. Sedan igår kom min moster och hennes familj på besök och stannade över till idag. Det var riktigt trevligt, grillning, spela spel osv. En skön helg helt enkelt. 

Idag har det mest blivit slappa och gjort lite läxor osv. 

Denna vecka som kommer är det inga lektioner men istället för lektioner så ska vi göra ett prov på internet och vi har massa läxor att ta hand om, dessutom ska jag jobba. Så det kommer bli en stressig vecka ändå. Sedan på lördag är det påskafton och då ska jag och min syster och min lillebror till en kompis till mig och min syster. Ska bli kul det också, alltid lika kul att träffa kompisar! 

Bild på mig och min lillebror ca 1½ år sedan eller något sånt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0