Mejl från transtrand

Idag fick jag ett mejl från transtrand. Där jag har jobbat två somrar med att laga mat. Nu fick jag reda på att de behövde folk för denna sommaren också, och jag som inte har fått ett sommarjobb än blev glad över detta. Så nu har jag något jobb under en månad ungefär. Bättre än inget säger jag! 

Sedan ska det vara återträff för förra årets sommar, så då ska jag dit den 1-5 juni. De kommer vilja att jag jobbar, men de betalar resan och mat osv. Så det kommer inte kosta något för mig! Yay! Nu blir jag glad! 

Hittade tyvärr ingen bra bild på transtrand, men det är otroligt vackert, inne i skogen! Underbart! 

Peace and out! 


Kommentarer
Postat av: M a r i a h

Ah, sommarjobb är nödvändigt ont ;) Jag ska bara jobba en period denna sommaren ^^



Sv; Mitt hjärtas längtan går numera att se på bloggen ;)

Hoppas allt är bra med dig annars =)

2011-04-16 @ 00:33:32
URL: http://nintendoandme.blogg.se/
Postat av: Annica

Härligt med sommarjobb. Och en månad är ju lagom;) Då hinner man tjäna lite kosing och ändå ha mycket fritid resten av sommaren!

2011-04-22 @ 23:28:46
URL: http://mangaandart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0