Läkarbesök och vilse i Göteborg

Idag var jag i Borås. Hos neurologen. Där fick jag en undersökning och fick reda på att jag ska få en starkare medicin och tog blodprov för att kolla om jag inte har en jätteovanlig sjukdom. Sedan märkte jag när jag satt i bilen för att åka hem till Kinna för att åka med bussen till göteborg att ajdå, klockan är nu 15:15. Bussen i kinna går klockan 15:30 och det tar en halvtimme att åka mellan borås och Kinna. hinner jag, NEJ! så då var enda utvägen, att ta bilen från Borås till Göteborg. 

Så Jag kom till Göteborg vid 16:00, men jag åkte vilse eftersom jag körde fel, så jag yrade omkring i små gator i Göteborg tills jag till slut kom fram till rätt ställe där jag skulle ha min lektion. Och eftersom jag inte hade ätit något mer än frukost så köpte jag något att äta så att jag inte skulle svälta ihjäl, och dessutom fick jag ett äpple av min snälla klasskamrat. 

Jag var jätterädd över att jag skulle köra vilse igen när jag var påväg hem, men som tur är hittade jag rätt väg så det gick lätt som en plätt att ta sig hem. När jag kom hem åt jag kvällsmat och nu är jag här, en riktigt händelserik dag. Imorgon ska jag jobba, börjar klockan 06:30 så det blir att gå och lägga sig tidigt ikväll. 

Peace and out! 


Kommentarer
Postat av: Erwin

Köra i göteborg kan vara riktigt komplicerat ibland, speciellt med alla enkelriktade gator överallt!



Jag misstänker att göteborgs trafikplanerare samarbetar med GPS-tillverkarna.

2011-04-07 @ 21:52:18
Postat av: Erwin

Köra i göteborg kan vara riktigt komplicerat ibland, speciellt med alla enkelriktade gator överallt!



Jag misstänker att göteborgs trafikplanerare samarbetar med GPS-tillverkarna.

2011-04-07 @ 21:52:54
Postat av: Erwin

Köra i göteborg kan vara riktigt komplicerat ibland, speciellt med alla enkelriktade gator överallt!



Jag misstänker att göteborgs trafikplanerare samarbetar med GPS-tillverkarna.

2011-04-07 @ 21:53:45
Postat av: Tokyo - Love

Låter lite stressigt. Hur går det med Japanskan? Hur ofta har du lektioner?



http://sakuradesu.blogg.se/

2011-04-07 @ 22:03:28
URL: http://sakuradesu.blogg.se/
Postat av: Annica

Hoppas verkligen inte att du har någon konstig sjukdom. Vad är det som du tar medicin för just nu som du behövde starkare dos?

2011-04-10 @ 03:48:22
URL: http://mangaandart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0